30 april 2012

Vinlåda med tillhörande kort

Nästan allt man gör har ju en historia bakom, detta kort har många turer.
Jag började med detta kort när jag var hos min kompis Jenny Källman vi hade scrappträff.
Jenny hade hittat en ny modell på kort som jag ville prova. Hade med mig
rosa och vitt cardstock och ett transparent rosa papper.
Det rosa transparenta pappret hamnade fel på framsidan och helt snett på baksidan.
Och sedan skulle jag göra ett sedelfack på insidan av kortet som också strulade.
Efter många turer och mycket skratt så blev kortet till slut klart med lite
skönhetsfel.
Kortet och vinlådan gav jag till min äldsta sons flickvän som fyllde 25 år.


1 kommentar:

  1. Jag gillar verkligen din vinlåda, den blev hur snygg som helst. Tycker att kortet blev jättefint också, trotts turerna med att få till det, men det är så det är ibland. Är säker på att hon blev mycket glad för den. :o)

    SvaraRadera